porównywarka hostingów - hostdog
 

Przykładowe aplikacje

Kompleksowy system obsługi firmy

Dla firmy budowlanej zrealizowaliśmy system obsługi firmy. Aplikacja powstała w ciągu trzech miesięcy i była rozwijana o dalsze funkcje przez kolejny rok. Nasza firma wykonała system wg indywidualnych wymagań klienta.
Aplikacja posiada następujące moduły:

  • Ewidencja dokumentów księgowych
    Wystawianie i księgowanie faktur kosztowych i zakupowych, dokumentów KW i KP
  • Rozliczanie zobowiązań i należności
    Automatyczne obliczanie zobowiązań, rozliczanie zobowiązań, ewidencja przelewów bankowych
  • Ewidencja czasu pracy
    Rozliczanie godzin, raportowanie czasu pracy na poszczególnych robotach
  • Rozliczanie płac
    Generowanie listy płac, generowanie raportów wynagrodzeń
  • Raportowanie
    Szczegółowe raporty finansowe, obliczanie zysku z roboty


Część systemu została zintegrowana z programem księgowym Subiekt, dzięki czemu nie ma potrzeby podwójnego wpisywania dokumentów księgowych - są one automatycznie importowane do systemu.

Specjalistyczny portal rekrutacyjny

Dla międzynarodowej organizacji ASPHER wykonaliśmy portal umożliwiający studentom kierunków związanych ze zdrowiem publicznym publikację swoich CV online. Pracodawcom serwis umożliwia wyszukanie studenta wg ukończonej uczelni lub wg wybranej specjalizacji. Aplikacja w języku angielskim.

Internetowa baza danych kontaktów

Dla naszego klienta przygotowaliśmy internetową bazę danych lekarzy specjalistów. Część widoczna na stronie internetowej zawiera wyszukiwarkę osób wg zadanych kryteriów i specjalizacji. Panel administracyjny oferuje funkcje zarządzania kontaktami i łatwej edycji wszystkich osób widocznych w bazie.

System zarządzania projektem

Na potrzeby projektu związanego z integracją europejskich szkół zdrowia publicznego wdrożyliśmy internetową aplikację do zarządzania projektem. System umożliwia zdalną współpracę wielu osób nad poszczególnymi etapami projektu. Każdy etap można podzielić na mniejsze etapy. Do każdego z nich każdy użytkownik ma możliwość przypisania plików, dokumentór itp. Postęp projektu prezentowany jest na tzw. wykresach gantta. System został częściowo zintegrowany ze stroną internetową w celu prezentacji rozwoju projektu na łamach publicznie dostępnej strony internetowej.

System e-mailingowy

Wdrożony w wielu firmach system do obsługi mailingu. Zawiera bazę kontaktów oraz możliwość udostępnienia rejestracji przez stronę internetową. System umożliwia cykliczne przygotowanie wysyłki do klientów wpisanych w bazie. Dzięki niemu całkowicie zautomatyzujesz proces wysyłania ofert i wiadomości do swoich klientów.

Elektroniczny system do nauki specjalistycznego języka angielskiego

Dla firmy MCG, w ramach programu Seeph stworzyliśmy internetowe środowisko nauki języka angielskiego, zawierające następujące funkcje: wprowadzanie modułów i lekcji, rejestracja studentów, automatyczne sprawdzanie wiedzy w każdym dziale - testy wiedzy, automatyczne ocenianie, możliwość ładowania plików multimedialnych, słownik języka angielskiego wraz z wymową.

Panel informacyjny dla klientów

Dla firmy zajmującej się organizacją wyjazdów motywacyjnych stworzyliśmy internetowy system informacyjny. Każdy z klientów posiada login i hasło do panelu, w którym może odnaleźć informacje dotyczące organizowanej imprezy. System posiada także elektroniczną listę obecności wraz z rezerwacją pokoi - pracownicy firmy mają możliwość wpisania w którym pokoju chcą zamieszkać. Pracownik firmy organizującej wyjazdy posiada panel administracyjny z możliwością wprowadzania informacji dla danego klienta.

Internetowy system zamówień

Dla firmy z branży budowlanej przygotowaliśmy system zamawiania drewna. Klienci pod specjalnym adresem internetowym mogą złożyć zamówienie na drewno budowlane (więźba, deski), podać potrzebne wymiary i ilości, a system oblicza ilość metrów sześciennych i wartość zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienie zostaje wysłane e-mailem do tartaku. Po przygotowaniu materiału pracownik tartaku potwierdza w systemie gotowość do zrealizowania dostawy.

System zarządzania relacjami z klientem

Dla firmy zajmującej się audytem telekomunikacyjnym wdrożyliśmy system CRM - Sugar CRM. Wdrożenie obejmowało instalację, konfigurację i zmodyfikowanie aplikacji zgodnie z wymaganiami klienta. System służy do ewidencji kontaktów z klientem (e-maile, telefony, spotkania), posiada funkcje terminarza, przypominania, raporty oraz bazę plików. System dostępny online, co daje mobilnym pracownikom możliwość korzystania z niego również w siedzibie klienta.





    Copyright 2013 by Invidia